Matriculation Confession: Yeay boleh Balik, nak bakar je homework 😆

Haritu bila dengar khabar angin kata tak boleh balik matriks sumpah aku murung gila.Homework assignment semua rasa macam nak pergi bakar ja tapi sekarang aku dah tenang dan aku cuba untuk terima keadaan sebab bukan pihak matriks nak dera kita.Nak yang terbaik untuk kita jugak.Aku cuma harap sangat-sangat yang lect akan hormat waktu rehat kita dan tak bebankan lagi dengan homework yang banyak (walaupun dengar cerita kena siapakah assignment fizik time tu 😌) Kepada students yang still murung tu aku harap kamu semua dapat cari ketenangan. Elakkan spend time alone and luahkan segala perasaan dekat best friend atau family. Inshaaallah akan ringan sikit hati ni. Kalau pendam tak bagus untuk kesihatan fizikal dan mental anda. Kalau rasa nak nangis tu nangis ja. Semoga kita semua dapat menenangkan hati ini. Satu lagi aku harap yang guard tak kurang ajar sangat. Benda tak jadi dekat aku pun aku terkilan bila dengar cerita kawan aku. Dah lama tak jumpa tapi bila ada kesempatan nak jumpa kena marah and kena bebel. Mood happy nak jumpa parents terus rosak. Aku yang dengar cerita ni jadi takut nak suruh parents aku hantar barang. Kalau guard tu marah aku, aku tak kisah tapi marah depan parents, mesti parents akan terasa jugak. Aku tak nak mak aku kena dengar guard tu berleter macam mak aku ni tak pandai sangat. Kalau nak jalankan tugas pun janganlah sampai melukakan hati orang. Sekian. Terima kasih kpd yg sudi membaca bebelan aku ni.Selagi tak confirm 100% selagi tu aku akan doa boleh balik.

Comments

Post a Comment