Matriculation Confession: Sedih pelajar di Zon Merah tak dapat balik 🤫

Assalamualaikum. Tahniah kepada pelajar Matrikulasi yang boleh pulang bertemu dengan orang tersayang. 

Rumah dan daerah aku berada di Zon Merah kes aktif dalam 1000+. Apa nasib aku dan kawan² yang senasib dengan aku. adakah kami akan terus berada di Matrik atau berada di pusat lain. Adakah makan minum kami terjaga  Adakah KPM sudi menanggung kami. 

Kepada kawan² yang dapat balik tahniah saya ucapkan. Kalau nak happy jangan sampai terover gelakkan or mengata dekat aku "Kau tak boleh balik". Kami (aku) juga ada perasaan. Mungkin hari ni rezeki kau. 

Please jangan tunjukkan korang happy sangat boleh balik sampai tak jaga hati orang lain. Kami tahu kamu gembira. Tapi jangan melalak dalam bilik, dalam tandas. 

Untk yang dapat balik nak bakar homework, teruskan. KAU TAK LAYAK MASUK MATRIK 😏. Nape sakit hati or kau cakap main². yang kau mengata aku mati je la dkt matrik tak keluar tu ingat aku TAK SAKIT HATI. 





Comments