Matriculation Confession : Pandang Rendah PDT

haiii, assalam, aku budak pdt, spm aku rosak sbb addmath aku D, subj lain semua A dgn B. (Alhamdulillah) kepada yg pandang rendah pada pdt , kitorang DAH LAMA TAHU kitorang ni tak layak, kau tanya lah budak pdt mana2 pun mesti ada sekelumit perasaan tu SO YOU THINK YOU'RE THE ONE WHO'S GONNA KILL US ? BREAK US ? NOOO BABYYY IT'S OURSELVES . korang yg mmg selalu cemerlang tak faham betapa SYUKURNYA kitorang ni bila dapat matriks . aku faham, kitorang MEMANG lembap sikit lagi2 subj yg lemah kan, mungkin ada yg rasa annoying bila ada budak yg macam kitorang ni, aku faham. . kepada pst yg memandang hina kepada budak pdt, ketahuilah budak pdt respect gila dgn korang yg boleh hadam everything in ONE YEAR, SAY WHATTT, (still takleh bayang tahun depan huhu) maafkanlah kami budak pdt yg banyak tnya, kitorang dah dapat peluang ni, takkan kitorang nak sia2kan, kan ? . tapi kalau masih nak pandang rendah, lantak kau lah, anda rasa saya ada masa utk sakit kepala ? tidak ye rakan sebayaku 😂 . yg pdt, aku faham perasaan rendah diri korang tu. daijobou daijobou, it's okay to feel that way, kita cuba berusaha sama2 okay ? 🥰 . anywaysss aku percaya SEMUA budak matriks nak berjaya, nak banggakan ibu dan ayah, and aku doakan semua yg membaca ni mendapat keputusan yg cemerlang, pointer 3.5 above, no matter who you are, in shaa Allah, aamiin ❤️ .

Comments