Matriculation Confession: Matrik banyak tekanan

😫Sejak masuk matrik ni...macam2 masalah & tekanan aku dapat. Kekadang rasa nk quit. Setiap kali satu masalah hilang,masalah lagi pulak datang😭 Dah cerita kat kawan... diorang tak peduli pon😭 Semua Buat hal masing2...tahu la kita tak study satu matrik...mana korang masa aku perlukan bantuan? At least bagi la kata2 semangat. Emosi aku pon dah tak stabil sekarang ni...Semua masalah ni bermula sejak start nya class online (kat rumah)...sejak hari tu...aku kemurungan...masa hari pendaftaran kene tangguh tu, aku stress gila study kat rumah... Mungkin org lain rasa bahagia duduk rumah tapi aku tak...suasana belajar kat rumah aku tak sesuai...tambah lagi family suka pressure... Seksa weiiii...ade hari tu aku tertekan sampai kene depression....aku menangis ja setiap masa. Tapi dah masuk matrik pon still masalah sentiasa datang.... Bagi la aku rehat biarpun sehari...😫aku nk cerita lagi... macam mana aku boleh hilangkan depression...Tapi korang sudi ka baca? Setiap kali aku cerita kat org, mane ade org peduli cerita aku ni...even classmates sendiri. 

Comments

  1. I feel you.... what ever is please share with me how you hilangkan depression tu 🙏

    ReplyDelete
  2. kesian nye... semoga terus tabah ye.

    ReplyDelete

Post a Comment